Job 20 van 44


Report this listing

Solliciteren



Service Shop medewerker


Functie

Onze klant is een Belgisch bedrijf dat gespecialiseerd is in verhuur van voertuigen en logistieke oplossingen.
Ze bieden een breed scala aan diensten, waaronder het huren van personenwagens, bestelwagens, vrachtwagens, verhuiswagens, aanhangwagens, maar ook verhuur van verhuis- en transportmateriaal, zoals verhuisdozen, verhuisliften en meubelliften.

Het bedrijf heeft een sterke reputatie opgebouwd in België als een betrouwbare en professionele verhuurder van voertuigen en logistieke diensten.

Naast het verhuren van voertuigen en logistieke uitrusting bieden ze ook andere diensten aan, zoals verhuizingen, opslagruimte en pakketlevering. Het bedrijf richt zich zowel op particulieren als op zakelijke klanten en streeft ernaar om flexibele oplossingen te bieden voor verschillende behoeften op het gebied van mobiliteit en logistiek.

De Service shop medewerkers helpen en adviseren de klanten waar nodig!

Een job waar je energie van krijgt!


Als Service Shop medewerker word je ingezet in de Shop van onze klant te Deurne.

Je takenpakket is heel gevarieerd waarbij je steeds klantgericht te werk gaat.
Een greep uit jouw takenpakket:

  • Eerstelijnscontact met klanten (telefonisch, persoonlijk en per mail)
  • Opmaken en opvolgen van offertes, contracten en facturen
  • Opvolging lopende contracten (tussentijdse kilometerstand opvragen, contracten verlengen, …)
  • Reinheid controleren en schaderapport opstellen bij meegeven en ontvangen van voertuigen
  • Wagenpark en parking proper houden
  • Af en toe transferts uitvoeren tussen shops
  • Adviseren over de verhuur- en verhuisdienst en begeleiden van klanten die zelf wensen te verhuizen

REF:OFF

Jouw profiel

Als Service Shop medewerker voldoe je aan volgende criteria:

  • Je bent sociaal én commercieel ingesteld
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan goed je plan trekken in het Frans
  • Je zit er niet mee in om op regelmatige basis op zaterdag te werken, afhankelijk van je werkrooster
  • Je rapporteert aan je shopmanager en staat open voor feedback
  • Je bent een echte teamplayer, maar kan ook zelfstandig goed aan de slag
  • Je bezit een geldig rijbewijs B (of hoger) voor handgeschakelde voertuigen en bij voorkeur al enige ervaring op de baan

  • Producten naar een afdeling brengen
    Producten op rekken of schappen plaatsen
  • De temperatuur van koelkasten en koelruimtes controleren
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De staat en bewaring van bederfbare producten controleren
    Producten die niet meer verkocht kunnen worden uit de rekken halen
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • De verkoopruimte en de producten in de afdeling onderhouden en schoonmaken
  • Producten inventariseren
  • Producten in voorraad verpakken en etiketteren of de verpakking en etikettering controleren
  • Betalingen ontvangen

Aanbod

Buiten een gevarieerde functie en een leuke werkomgeving, bieden wij je volgende zaken aan:

  • Voltijds contract 37u, te presteren op 4 dagen in een afwisselend schema (op voorhand wordt dit schema aan jou bekend gemaakt)
  • Bruto loon €2653
  • Maaltijdcheques per gewerkte dag + ecocheques
  • Vakantiegeld en eindejaarspremie
  • 4 extra sectorale verlofdagen
  • Hospitalisatieverzekering

Solliciteren

Office
015/29.30.01
office@skillflex.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht